vineri, 20 februarie 2009

Leapsa

SUNT: un om ca toti oamenii
AŞ VREA: sa progresez (toata viata)
PĂSTREZ: momentele frumoase din viata mea
MI-AŞ FI DORIT: sa traiesc in alta lume
NU ÎMI PLACE: sa suport rautatile altora
MĂ TEM: de oameni
AUD: foarte rar ce se vorbeste langa mine
ÎMI PARE RĂU: pentru toti anii care au trecut
ÎMI PLAC: oamenii sinceri
NU SUNT: ipocrita
DANSEZ: numai daca am baut destul de mult
CÂNT: (cel mai adesea) in mintea mea
NICIODATĂ : nu sunt intransigenta
RAR: renut pentru ca ceva nu merge perfect din start
PLÂNG: cand ma simt ranita sau cand am ranit
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: asa cum mi-ar placea mie insami
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand imi pierd rabdarea
SUNT CONFUZĂ: cand sunt dezamagita
AM NEVOIE: de dragoste, tandrete si grija
AR TREBUI: sa renunt la tot ce nu functioneaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu